torsdag den 29. september 2011

Hvad vil du gerne høre fra Djøf?

I Djøf Studerende har vi meget på hjertet, som vi gerne vil dele med vores medlemmer. Men hvad vil du gerne høre om fra os? Hver måned får bloggen et tema, der kan være alt lige fra privatøkonomi til mad på SU. Vi vil gerne have inputs fra jer både til emner og til indlæg – alle medlemmer har mulighed for at skrive på bloggen. Måske HAR du allerede skrevet en fed artikel til det lokale studiemedie, som fortjener at komme ud til alle 20.000 medlemmer i Djøf Studerende? 

3 kommentarer:

  1. Kære DJØF Studerende - jeg vil meget gerne bidrage med blogsindlæg. Hvem skal jeg kontakte?

    Hilsen Peter Lykkegaard, Statskundskab, SDU

    SvarSlet
  2. Kære Peter.

    Fantastisk at du vil bidrage.

    Jeg har fået æren at administrere bloggen.

    Du kan kontakte mig på disk@djoef.stud.dk så kan vi aftale nærmere :)

    Mvh
    Ditte Skræddergaard
    administrator af bloggen

    SvarSlet
  3. Min mail er disk@stud.djoef.dk (indtil den bliver lavet om)

    SvarSlet